Regulamin
Regulamin gabinetu IMPERIUM URODY
§1
Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w gabinecie kosmetycznym IMPERIUM URODY ul. Kapelanka 13C, 30-347 Kraków zwanego dalej ,,Gabinetem’’.
Osoby przebywające na terenie IMPERIUM URODY zobowiązane są do zapoznania się i przestrzegania niniejszego regulaminu. Aktualny regulamin jest dostępny w recepcji IMPERIUM URODY oraz na stronie internetowej www.imperiumurodykrakow.pl
Korzystając z oferty Gabinetu Klient akceptuje:
zasady regulaminu, którego aktualna wersja została umieszczona na mediach społecznościowych, a nadto w siedzibie IMPERIUM URODY.
informacje związane z ochroną danych osobowych i związanych z tym praw Klienta, a która to dostępna jest na mediach społecznościowych oraz w wersji papierowej w siedzibie firmy.
Wszystkie podane ceny w Gabinecie za produkty i usługi są cenami brutto.
Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Usługach podane w Gabinecie oraz na social media, należy poczytywać jako zaproszenie do zawarcia Umowy mając na względzie art. 71 Kodeksu cywilnego.
Miejscem świadczenia Usług na rzecz Klienta jest Rzeczpospolita Polska.
Pracownicy Gabinetu dokładają najwyższej staranności przy realizacji Umów oraz Zamówień.
Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w okryciu wierzchnim lub w Salonie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy których posiadanie w czasie Zabiegu nie jest koniecznie z uwagi na charakter świadczonej Usługi, tj. torby, plecaki i torebki, biżuteria, sprzęt elektroniczny.
Z zastrzeżeniem przepisów obowiązującego prawa, właściciele oraz Pracownicy nie są odpowiedzialni za urazy, utratę zdrowia bądź mienia, śmierć, powstałe na terenie IMPERIUM URODY w wyniku jego użytkowania, o ile nie ponoszą winy.
Klient oświadcza, iż przed rozpoczęciem uczestnictwa w zabiegach uwzględni swój stan zdrowia i nie przystąpi do nich, jeżeli ze względu na stan zdrowia, mogłyby mieć one negatywny wpływ na jego życie, zdrowie, komfort fizyczny lub psychiczny. Złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonaną Usługę.
Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu wyrażenia świadomej zgody na Zabieg aż do jego zakończenia.
§2
Klienci
Klientem Gabinetu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną pisemną zgodą obojga opiekunów prawnych lub wyłącznego opiekuna, lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Gabinetu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.
§3
Godziny pracy
Część zabiegowa otwarta jest codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 – 21:00, a w soboty od 8:00 – 15:00 „w godzinach ustalonych z Klientem po uprzednim zapisie.
Teren IMPERIUM URODY jest dostępny wyłącznie w godzinach jego pracy. Ustalone godziny pracy mogą w sytuacjach wyjątkowych ulec zmianie. Zmiana może oznaczać czasowe zamknięcie, skrócenie lub wydłużenie godzin jego funkcjonowania. Użytkowanie niektórych lub wszystkich stref może zostać czasowo zawieszone w związku z nagłą koniecznością dokonania naprawy, konserwacji lub wykonania innych niezbędnych prac.
§4
Pracownicy
Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
Pracownik, przez przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
Pracownicy Gabinetu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
Wszelkie odstępstwa od powyższych zasad Klienci powinni niezwłocznie zgłosić właścicielowi.
§5
Higiena i bezpieczeństwo
Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Gabinetu, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas Zabiegu, są dezynfekowane lub sterylizowane po każdym kliencie.
Gabinet posiada własny autoklaw do sterylizacji narzędzi.
Wszystkie produkty techniczne, na których pracujemy są ściśle przeznaczone do oferowanych zabiegów, artykuły jednorazowe dopełniają sterylności.
Pracownicy Gabinetu są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
W Gabinecie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym.
§6
Świadczenie usług kosmetycznych
Gabinet IMPERIUM URODY oferuje pakiety usług z zakresu kosmetologii estetycznej, kosmetologii pielęgnacyjnej, makijażu permanentnego brwi, licznych zabiegów na twarz/ciało (manualnych i z wykorzystaniem maszyn), konsultacji kosmetycznych, możliwość zakupu voucherów, pakietów zabiegowych i innych usług. Aktualna oferta zamieszczana jest na stronie gabinetu www.imperiumurodykrakow.pl oraz na Booksy: iujoannamosio.booksy.com
Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia Zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
Udostępnienie danych osobowych przez Klientów na ankietach, kartach klienta, jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Joanna Mosio z siedzibą w Niwki 27 33-263 Zalipie, ul. Kapelanka 13c 30-347 Kraków zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Przed przystąpieniem do świadczenia Usługi pracownik przeprowadza z Klientem ankietę w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia, przebyte choroby czy tryb życia lub inne czynniki nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia Usługi oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
W przypadku powzięcia jakiejkolwiek wątpliwości co do stanu zdrowia Klienta lub bezpieczeństwa przeprowadzenia usługi Pracownik ma prawo odmówić wykonania Usługi, bez żadnych konsekwencji prawnych czy też finansowych po stronie Gabinetu.
.Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy poweźmie wątpliwość, czy Klient nie planuje wyłudzić Zabiegu oraz gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
Złożenie przez Klienta nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie stanu zdrowia i przeciwskazań skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonaną Usługę po stronie Gabinetu.
Każdy Klient, który ma mieć wykonaną Usługę, musi zostać zaznajomiony z przeciwwskazaniami i ewentualnie wskazaniami do danej usługi.
Klient przed rozpoczęciem Usługi ma obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia Usługi a także jest zobowiązany do podpisania zgody na wykonanie zabiegu oraz oświadczenia o zapoznaniu się z przeciwwskazaniami do danej usługi. Klient zobowiązany jest w szczególności do przakazania informacji dotyczących: chorób serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych), przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała
Klient ma możliwość zdawania pytania na temat danej Usługi i uzyskiwania wyczerpujących odpowiedzi od Pracownika Gabinetu.
Każdorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi Zabiegami wynoszą maksymalnie 14 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 30 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
Klient jest obowiązany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności winny być przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialność
Brak akceptacji regulaminu jest jednoznaczny z rezygnacją z usługi.
§7
Płatność
Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne. Cennik Zabiegów jest dostępny w Gabinecie oraz dostępny w Internecie pod adresem www.imperiumurodykrakow.pl oraz na Booksy: iujoannamosio.booksy.com
W Gabinecie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką w kasie, płatność kartą płatniczą w terminalu, blik.
Szczegółowe zasady korzystania z form płatności udostępnianych przez dostawców zewnętrznych określone są w regulaminach udostępnianych przez tych dostawców. Korzystanie z oznaczonej formy płatności wiąże się z akceptacją postanowień przedmiotowych regulaminów. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za realizację procesu płatności przez dostawców zewnętrznych.
Dokonanie płatności jest równoznaczne z zawarciem między Klientem a Gabinetem umowy sprzedaży lub o świadczenie wybranej Usługi (lub Usług), zgodnie z opisem Usługi oraz postanowieniami Regulaminu.
Zawarcie Umowy może także nastąpić w inny sposób w przypadku udostępnienia takiej możliwości przez Gabnet.
Jeśli podmiotem dokonującym zakupu jest przedsiębiorstwo, należy podać właściwe dane nabywcy do wystawienia faktury.
§8
Zmiany oferty, promocje i vouchery
Gabinet zastrzega sobie prawo do zmiany cen Usług znajdujących się w ofercie, wycofywania niektórych Usług z oferty oraz wprowadzania nowych Usług i przeprowadzania akcji promocyjnych. Uprawnienie, o którym mowa nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny lub warunków akcji promocyjnych; będą one realizowane na zasadach dotychczasowych.
Czas trwania każdej promocji jest ograniczony.
Dokonując transakcji można skorzystać tylko z jednej promocji.
Promocje nie łączą się ze sobą. W przypadku towarów przecenionych żaden dodatkowy rabat nie ma zastosowania. W przypadku równoległego prowadzenia kilku promocji Klient decyduje, z której promocji chce skorzystać.
Promocje przeprowadzane są na zasadach określonych i podanych do wiadomości publicznej przez IMPERIUM URODY.
W razie stosowania Promocji polegających na obniżce ceny, Gabinet – obok informacji o obniżonej cenie – zamieszcza również informację
w przypadku Usług oferowanych do sprzedaży przez okres co najmniej 30 dni – o najniższej cenie tej Usługi, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki
w przypadku Usług oferowanych do sprzedaży przez okres krótszy niż 30 dni – o najniższej cenie tej Usługi, która obowiązywała w okresie od dnia zaoferowania tej Usługi do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
Gabinet ma w swojej ofercie również vouchery.
Gabinet sugeruje wykorzystać kwotę dostępną na voucherze do 3 miesięcy od jego nabycia, gdyż oferta Gabinetu ulega okresowej aktualizacji i zmianie.
Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za utracenie lub zniszczenie vouchera.
Posiadacz vouchera jest zobowiązany do uprzedniej rezerwacji. Podstawą do wykonania usługi jest uprzednie okazanie vouchera.
W przypadku, gdy cena za usługę przewyższa wartość vouchera posiadacz jest zobowiązany do zapłaty różnicy.
Gabinet ma prawo odmówić realizacji vouchera w przypadku jego uszkodzenia, które to uniemożliwia jego odczytanie lub w przypadku braku uprzedniej rezerwacji.
§9
Odpowiedzialność
- Recepcja salonu jak i część manicure są monitorowane. Gabinet jest objęty wewnętrznym monitoringiem, ze względu na bezpieczeństwo klientów oraz obsługi salonu. Akceptacja regulaminu Gabinetu kosmetycznego IMPERIUM URODY jest równoznaczna z akceptacją na rejestrację wizerunku.
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinetu Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialne ich ustawowi przedstawiciele.
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialność za okrycia wierzchnie. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
- Złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie Gabinetu.
- Gabinet nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć. Zabiegi są wykonywane w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką, a każdy klient jest uświadamiany, że efekty zabiegu są uwarunkowane osobniczo i mogą nie być w pełni satysfakcjonujące.
§10
Rezerwacje
- Klient powinien uprzednio umówić osobiście, telefonicznie lub poprzez booksy.com termin wykonania Zabiegu w Gabinecie.
Na zarezerwowane Zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. - Gabinet zachowuje prawo do niewykonania Zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 20 minut.
- Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika (wykonane w niepełnym wymiarze), z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
- W przypadku opóźnienia się Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Gabinetu w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
- IMPERIUM URODY zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji w każdym czasie przed jej rozpoczęciem z powodów niezależnych od niego, zdarzeń losowych. Zobowiązany jest wówczas do złożenia oferty zastępczej lub zwrotu uiszczonej należności/zadatku.
- Pierwszeństwo w ustaleniu terminu wykonania Zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.
§11
Nieobecności i odwoływanie wizyt
Płatność za usługę świadczoną przez IMPERIUM URODY następuje po wykonaniu usługi, w recepcji zgodnie z cenami obowiązującymi w aktualnym cenniku IMPERIUM URODY.
Uiszczona opłata za niewykorzystane w terminie usługi oraz w przypadku wyproszenia Klienta z obiektu na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie, nie podlega zwrotowi.
Istnieje możliwość bezpłatnej anulacji zabiegu do 48 godzin przed jego rozpoczęciem. W przypadku anulacji na mniej niż 24 godzin przed planowaną wizytą IMPERIUM URODY zastrzega sobie prawo do obciążenia Państwa 30% wartości zabiegu, klienci zapisani na usługę depilacji laserowej będą obciążeni 100 % wartości zabiegu.
IMPERIUM URODY zastrzega sobie prawo do pobierania przedpłaty w wysokości 50% w momencie rezerwacji terminu za zabiegi; makijażu permanentnego, radiofrekwencji mikroiglowej, mezoterapii igłowej, konsultacji kosmetologicznej z zabiegiem.
IMPERIUM URODY zastrzega sobie prawo do pobierania zadatku w wysokości 30% w momencie kiedy klient nie odwoła wizyty w ciągu 48h przed zabiegiem. Klient może zostać również obciążony powyższą opłatą, jeśli spóźni się nadmiernie na umówioną wizytę i nie będzie możliwości wykonania usługi w pozostałym czasie.
W każdym przypadku decyzja, czy opłata zostanie naliczona, jest indywidualnie rozpatrywana przez właściciela.
§12
Reklamacje
Klient ma prawo złożyć reklamację. Pozytywne bądź negatywne rozpatrzenie reklamacji będzie uzależnione od zindywidualizowanego przypadku.
Klient musi udowodnić wykonanie Usługi w Gabinecie np. poprzez okazanie paragonu, faktury, potwierdzenia płatności kartą.
W razie stwierdzenia wady należy niezwłocznie powiadomić Gabinet o okolicznościach powstania wady oraz powinno się stawić w Gabinecie maksymalnie w terminie trzech dni w celu oceny rodzaju i zakresu wady. Gabinet nie odpowiada za efekt Usługi, jeżeli nie zostaną zachowane odpowiednie zasady pielęgnacji i Klient nie będzie przestrzegał zaleceń pozabiegowych.
W przypadku chęci złożenia reklamacji, zalecane jest sporządzenie pisemnego protokołu, który powinien zawierać datę, opis przyczyny reklamacji, żądanie Klienta oraz jego dane kontaktowe.
Klientowi przysługuje prawo do naprawy, wymiany rzeczy na wolną od wad, obniżenia ceny, odstąpienia od umowy i zwrotu całości kwoty- w przypadku wady istotnej.
Jeśli wykonana Usługa spełnia warunki reklamacji, Klientowi przysługuje prawo do ponownego bezpłatnego wykonania Usługi obejmującej zakres uszkodzenia, chyba że zachodzi konieczność ponownego wykonania Usługi w całości. Ponowne wykonanie Usługi w całości jest możliwe tylko wówczas, gdyby naprawa samego uszkodzenia powodowała niezadawalający wpływ na efekt końcowy Usługi.
W przypadku, w którym Klient reklamuje wybrany przez siebie ówcześnie efekt Usługi, reklamacja nie będzie uznawana za zasadną, gdyż Usługa została wykonana zgodnie z wolą Klienta i za jego wyraźną zgodą.
Gabinet maksymalnie w ciągu 14 dni od przyjęcia reklamacji poinformuje Klienta o sposobnie rozpatrzenia reklamacji wraz z uzasadnieniem, na podane w tym celu dane kontaktowe Klienta.
§13
Pozostałe postanowienia
- Na terenie całego Gabinetu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, oraz innego rodzaju używek i środków odurzających. Jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania własnych napojów alkoholowych.
- W przypadku pojawienia się klienta pod wpływem alkoholu i/lub innych środków odurzających pracownicy IMPERIUM URODY nie wykonają umówionego zabiegu. Osoby takie oraz osoby zachowujące się niekulturalnie zostaną wyproszone z salonu.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Gabinetu.
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie IMPERIUM URODY zobowiązane są do przestrzegania niniejszego regulaminu i stosowania się do sugestii pracowników.
§14
Postanowienia końcowe
- Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Salon lub Pracownicy.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Gabinecie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od 14 stycznia 2025 roku.